Danny Dossantos

Vestigingsmanager bij Wooning in Bergschenhoek

“Ik heb voor Wooning gekozen omdat het bedrijf erg familiair voelt.”

Ik ben Danny Dossantos, 57 jaar en wonend in Den Haag. Inmiddels ben ik al 33 jaar werkzaam bij Wooning en momenteel mag ik de rol van vestigingsmanager bekleden in ons filiaal in Bergschenhoek.

Op mijn 16e ben ik in de horeca begonnen. Hier heb ik van alles gedaan, achter de bar tot de start van een eigen discotheek met twee compagnons. Uiteindelijk heb ik besloten om de horeca achter me te laten en was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik was altijd al graag onder de mensen. Een kennis van mij werkte bij Wooning. Via hem ben ik hier terechtgekomen.Tot op de dag vandaag heb ik geen spijt gehad van deze switch!

Waarom werken bij Wooning?

Ik ben begonnen in de rol van verkoper bij Wooning en ik heb in diverse filialen gestaan. Na een aantal jaar ben ik doorgegroeid naar de functie van vestigingsmanager sanitair in Bergschenhoek. Ik heb voor Wooning gekozen omdat het bedrijf erg familiair voelt. Voor mij is een goede sfeer heel belangrijk, echt met je collega’s kunnen praten, sparren en samenwerken. Iedereen is anders en heeft zijn eigen manier van ontwikkelen. De binding met je eigen mensen vind ik erg belangrijk, daardoor gaan we voor elkaar door het vuur. De meeste nieuwe medewerkers starten in mijn filiaal, ik leid ze graag op en geef ze mijn visie mee. In mijn filiaal beginnen de meeste nieuwe medewerkers hun carrière. Ik neem graag de leiding in hun training en deel mijn visie met hen.

Elk verhaal is uniek

De meeste voldoening zit hem voor mij echt in de reactie van de klant. De foto die je krijgt als alles af is, wanneer een klant wat lekkers komt brengen als bedankje of wanneer je uitgenodigd wordt voor een bak koffie bij de klant thuis. Ik heb ook allerlei verschillende mensen geholpen, van spelers van Feyenoord, grote multinationals tot BN'ers. Elk verhaal is weer uniek. Zo heeft Nicolette van Dam nog een stukje over ons geschreven in de krant. Een tevreden klant is zo belangrijk, de mond op mond reclame is misschien wel 80% van onze aantrekkingskracht.